Werkbezoek Bossche VVD aan Nuland & Vinkel

Op 28 mei aanstaande brengt de Bossche VVD een werkbezoek aan Vinkel en Nuland. Er wordt om 10.00 uur gestart met een bezoek aan de Vinkelse Molen. Na dit bezoek wil de Bossche VVD in gesprek gaan met de inwoners van Vinkel en Nuland. Doel van dit werkbezoek is om aan de bewoners van de dorpskernen te laten zien dat de Bossche VVD aandacht heeft voor Nuland en Vinkel en om te inventariseren wat er leeft onder de inwoners. De Bossche VVD zal vertegenwoordigd worden door de voltallige gemeenteraadsfractie en een aantal plaatselijke leden.

De Bossche VVD zal vanaf 11.30 uur in het centrum van Vinkel aanwezig zijn, vanaf 13.00 uur in het centrum van Nuland. Als centraal thema voor het werkbezoek is gekozen “Sinds anderhalf jaar gemeente ’s-Hertogenbosch: ervaringen-veranderingen-wensen”. Met behulp van de volgende vragen wil de Bossche VVD het gesprek aangaan:

1. Hoe ervaart u het om deel uit te maken van de gemeente ’s-Hertogenbosch?
  2. Welke veranderingen heeft u ervaren sinds 2015 en wat is uw mening daarover?
  3. Wat hebt u gemist en hoe zou u dat ingevuld willen zien?

De Bossche VVD zal periodiek het organiseren van deze werkbezoeken binnen de gehele gemeente herhalen. Op 17 september a.s. staat de volgende gepland. De locatie volgt nog.