De VVD komt naar u toe!

Op 15 maart mogen we naar de stembus om de koers van Nederland te bepalen. Voor de Bossche VVD is het belangrijk om te weten wat u vindt van de ontwikkelingen in ’s-Hertogenbosch én daarbuiten. Daarom komen wij de komende maand naar u toe.

Wij zijn benieuwd naar uw zorgen en ambities voor 's-Hertogenbosch en Nederland. Hiervoor gaan de komende weken raadsleden, (kandidaat-) tweede kamer leden en andere vrijwilligers langs de deuren om met u in gesprek te gaan. Zaterdag 4 februari beginnen we in de Striensestraat en omgeving in Rosmalen. Hou onze Facebook en Twitter in de gaten waar we de komende maanden nog meer te vinden zijn.

Daarnaast nodigen wij u uit om op zondag 12 februari a.s. een bakkie te komen doen. Onze truck staat op de Markt aan de kant van hotel Central. VVD-vertegenwoordigers uit alle bestuurslagen zullen aanwezig zijn om met u van gedachten te wisselen. Dus heeft u ideeën, zit u iets dwars of wilt u simpelweg van een goede (gratis) kop koffie en overheerlijke Bossche koek genieten, dan begroeten wij u graag!