Eddie Altenburg-Collin

Tel:
Mail: e.altenburg@s-hertogenbosch.nl

Biografie:

Mijn naam is Eddie Altenburg-Collin en ik woon al bijna tien jaar met veel plezier samen met mijn man Ramon en onze hond Yves in deze prachtige stad. Eerst in het Paleiskwartier en sinds zes jaar dus middenin het centrum. 's-Hertogenbosch heeft op cultureel gebied ontzettend veel te bieden: carnaval, Jazz in Duketown, Festival voor het Levenslied en Boulevard. Hopelijk medio volgend jaar ook een prachtig nieuw theater, de kers op de taart die Cultuur van het Zuiden heet!

Onze bruisende stad heeft zoveel om trots op te zijn. Ik wil dat koesteren door me in te zetten voor:

• Dat onze stad bereikbaar blijft voor onze inwoners en bezoekers aan winkels, horeca en cultuur. En dat per auto, openbaar vervoer én fiets.
  • De culturele veelzijdigheid en Bourgondische gezelligheid die ’s-Hertogenbosch uniek maakt, dient te allen tijde behouden te blijven.
  • Wij houden gemeentelijke belastingen laag en zorgen ervoor dat ons huishoudboekje op orde blijft.

Er zijn genoeg dingen die we ook gewoon moeten verbeteren. Voor mij zijn dat:

• Het woningtekort aanpakken: 10.000 woningen erbij vóór 2028. Vooral voor middeninkomens.
  • Één cultuurloket voor Bossche ondernemers die iets gaafs willen organiseren in onze mooie stad.
  • Een (ontmoetings)plek voor LHBTI+-ers, zodat ook zij zich prettig voelen in onze stad.