Neem een kijkje in de Jamfabriek.

Het is al weer een poos geleden dat de Bossche VVD een ledenactiviteit georganiseerd heeft, zoals een bezoek aan een bedrijf. Zulke bezoeken hebben als doel elkaar op een informele manier te ontmoeten en kennis te maken met een van onze Bossche bedrijven. De activiteitencommissie vond het hoog tijd voor een dergelijke activiteit, dus wij nodigen u hierbij graag uit voor een interessant bezoek aan De Jamfabriek.

De Jamfabriek is een broedplaats voor jonge ondernemers en behoort tot de BIM. De directeur van de BIM, Maurice Horsten, vertelt u graag over de ontwikkelingen hiervan. Ook zullen enkele jonge ondernemers een interessante pitch verzorgen. VVD Tweede Kamerlid Sjoerd Potters zal ook aanwezig zijn en kort reageren op de pitches van de ondernemers.

Wij verwelkomen u graag op vrijdag 10 maart 2017 van 17.00 uur tot 19.00 uur De Jamfabriek is gevestigd aan de Helftheuvelweg 11 te ’s-Hertogenbosch met een kopje koffie en na afloop kunt u onder het genot van een glas wijn gezellig napraten, met de mogelijkheid om vragen te stellen.

I.v.m. de organisatie vragen wij u vriendelijk om u aan te melden per mail of telefonisch: E-mail: a.schults@home.nl

Er zijn nog maar beperkt aantal plekken beschikbaar, dus geef u snel op!