Feestelijke dag van de ondernemer!

Op 18 november is het dag van de ondernemer. Een feestelijke dag die wij, als Bossche VVD, niet aan ons voorbij willen laten gaan. Wij zijn trots op de ondernemers in de gemeente 's-Hertogenbosch. Ondanks de moeilijke omstandigheden waarin zij soms opereren, denk aan de hoge energieprijzen of de naweeën van de coronapandemie, blijven zij positief en doortastend. Aan alle ondernemers: chapeau!

Omdat wij zo trots zijn op onze ondernemers heeft de fractie besloten om sommige ondernemers extra in het zonnetje te zetten. Ondernemers die het afgelopen jaar grote stappen hebben gezet, of ondernemers die juist een tegenslag moesten verwerken.

De ondernemers die dit jaar extra in het zonnetje zijn gezet zijn: NTT Data Benelux, Lunenburg, Job Invest (zie afbeelding), Vinkelse Molen, Groenrijk & 't Paultje. Zij hebben van ons een heerlijke taart ontvangen van bakkerij Korengoud. De taart werd met veel plezier in ontvangst genomen door alle gelukkigen, waarbij onze waardering voor de ondernemers werd uitgesproken.

De VVD Den Bosch is trots op alle ondernemers en wenst hen een heugelijke dag van de ondernemer toe!