Opening Parkeergarage Sint-Jan

Op dinsdag 21 juli jongstleden is de nieuwe parkeergarage Sint-Jan op het voormalige Vonk- en Vlamterrein geopend. Een droomentree naar de binnenstad en een krachtige impuls voor de Bossche economie! Wethouder Jan Hoskam had de eer om de handeling te verrichten. Na een toespraak bij de ingang reed hij samen met zijn vrouw in een klassiek ogende elektrische cabriolet als eerste de garage in.

Vele aanwezigen (bewoners, bestuurders en de bouwers van Heijmans) waren zeer enthousiast over de inpassing en inrichting van de nieuwe parkeergarage Sint-Jan. Niet verwonderlijk, want van aan de horizon is slechts een prachtig park zichtbaar. Dit werd bovendien onderstreept door de toewijzing van de ESPA Gold-Award. Een prijs die alleen worden gegeven aan garages die aan de allerhoogste eisen voldoen en dat is een unicum in Nederland. De Bossche VVD is zeer tevreden met dit uitzonderlijke resultaat na jaren van voorbereidingen.